Fick tala med en jättetrevlig tjej hos er som rekommenderade mig att vänta med att sätta lökarna tills det blir lite varmare i jorden, typ mitten av maj.
2025-04-19 Anette
Kaupan arvostelu
2025-04-19 Kai
Kaupan arvostelu
Bra, det tog lång tid att få hem det, men det var ju förbeställning, och då jag bor långt norrut så var det bara bra då det hann bli lite vår även här..
2025-04-19 Annica
Kaupan arvostelu
2025-04-19
Kaupan arvostelu
2025-04-19 Christian
Kaupan arvostelu
2025-04-19 Gerd Ann-Britt
Kaupan arvostelu
Snabbt leverans
2025-04-19 Anastasiia
Kaupan arvostelu
2025-04-18 Ann S B C
Kaupan arvostelu
Är det vanligt att så många som hälften av varorna inte är vid liv?