Bra som vanligt. Men underligt att varorna skicka precis vid påskdär många är bortresta. Tack och liv klarade sig plantorna fint trots 6-7 dagar hos ombudet
2025-04-22 Ann-britt Margareta
Kaupan arvostelu
Bara synd att 2/3 delar av min beställning var slut.
2025-04-22 Eintrei
Kaupan arvostelu
2025-04-22 Anna-Karin
Kaupan arvostelu
2025-04-22 Eva Susanne
Kaupan arvostelu
Helt ok. Packningen tog ngn dag mer än andra leverantörer jag använt …men ..ok