Fina växter å snabb leverans, kommer rekommendera cramers till vänner👍
2025-04-23 Lena
Kaupan arvostelu
Den enda besvikelsen var att en vara inte kom med, det framgick inte heller av följesedeln om den kommer senare eller att priset blivit reducerat och att det dragits från slutsumman. Det hade jag som kund velat veta.
2025-04-23 Helena
Kaupan arvostelu
2025-04-23 Kerstin
Kaupan arvostelu
Utan anmärkning väl förpackad
2025-04-23 Karl-Rune
Kaupan arvostelu
2025-04-23 Lena Astrid Elisabet
Kaupan arvostelu
Dåligt att skicka växten skärtorsdag Då det sen är 4 helgdagar efter