Tidigare leveranser har varit jättefina och snabba och med fräscha växter. Inte denna gång. Dessutom saknades nån växt. Jag fick inget meddelande om vad som inte fanns, endast en summa som återbetalning. Saknade mer info.
2025-05-03 Ann-marie
Kaupan arvostelu
Snabb och bra leverans
2025-05-03 Bengt
Kaupan arvostelu
2025-05-03 Inger
Kaupan arvostelu
Mycket bra packeterat fina plantor
2025-05-03 Lina
Kaupan arvostelu
Snabb leverans
2025-05-03 åsa
Kaupan arvostelu
Bra, som vanligt, förutom att jag skrev god tid innan och bad om att växterna inte skulle komma i påskveckan, då jag var bortrest, men de kom då i alla fall. Men de hade klarat sig bra, när jag väl kunde hämta dem.
2025-05-02 Carina
Kaupan arvostelu
Mycket bra kvalitet på allt.
2025-05-02 Marie
Kaupan arvostelu
Bra kontakt med kundtjänst, både gällande leverans och varor. Uppskattar att det stäms av om varor inte kan levereras, vilket inte alla företag annars gör.