Butiken där varorna lämnades ut hade minskat öppettiden utan att det gick att se på nätet vilket fördröjde hämtningen 2dgr
2025-05-04 Aina
Kaupan arvostelu
Bra service och förpackning
2025-05-04
Kaupan arvostelu
Lång leveranstid
2025-05-04 Martina
Kaupan arvostelu
Snabbt och bra packat
2025-05-04 Cajsa
Kaupan arvostelu
2025-05-04 Karin
Kaupan arvostelu
Usch. Allt var omskakat o jord/torv i hela förpackningen. Postnird postnord måste ha skakat lådan som inte ens var märkt med upp- eller ner. Skickar mail med foton.