fick byta vara pga leveransproblem, lång leveranstid
2025-06-27 Camilla
Kaupan arvostelu
2025-06-26 Carina
Kaupan arvostelu
Helt okej, tog lite tid innan leveransen kom, men jag var ute i god tid...var en present.
2025-06-26 åsa
Kaupan arvostelu
2025-06-26 Linda
Kaupan arvostelu
2025-06-26 Anna
Kaupan arvostelu
Växterna var bra när dom kom fram, så positivt! men en del av dom var små och jag hoppas dom tar sig. Leveransen tog däremot väldigt lång tid, vilket var lite tråkigt.
2025-06-26
Kaupan arvostelu
Allt var verkligen bra packat och leveransen snabbt, Mycket nöjd med service!