Plantorna var stora och fina så det ger hopp om vackra blommor.
2025-06-27 Kenneth
Kaupan arvostelu
2025-06-27 Helena
Kaupan arvostelu
2025-06-27 Camilla
Kaupan arvostelu
2025-06-27 Göran
Kaupan arvostelu
2025-06-27 Sandra
Kaupan arvostelu
Utan krångel som vanligt.
2025-06-27
Kaupan arvostelu
Tre av lökarna var utan livstecken. Vet inte vilka lökar det var/vilken dahlia. I övrigt nöjd m de andra, även om jag inte sett om de kommit upp ännu. Snabb & smidig köpupplevelse.
2025-06-27 Bengt Ove
Kaupan arvostelu
Bra och snabb leverans
2025-06-27 Inger Karina
Kaupan arvostelu
Snabb leverans när väl allt var på plats. Fina plantor och jag gillar att de var inpackade i papper och i en kruka. Det var fuktigt i jorden när de anlände. Papperstejp, och de var i bra ytterförpackningar.