Jättebra att handla växter här! Rekommenderas till alla! 😃👏
2025-07-24 Anita
Kaupan arvostelu
2025-07-24 kai
Kaupan arvostelu
Denna var helt OK. Däremot var de Hakonegräs som jag beställde tidigare i år helt o-användbara! Jag tvingades göra en ny beställning av dem från en annan firma!