Ni meddelande inte att ni inte skulle skeppa vissa beställningsvaror. Detta var en besvikelse och jag kanske inte hade velat orderkägga andra produkter om beställningsvarorna inte kom.
2025-07-25 Jan
Kaupan arvostelu
2025-07-25 Monica
Kaupan arvostelu
Tog lång tid från beställning till leverans.
2025-07-25 Ing-britt
Kaupan arvostelu
2025-07-25 Annika
Kaupan arvostelu
Det gick utmärkt att beställa och att få hem plantorna. Liksom vid tidigare tillfälle så ser plantorna väldigt friska och fina ut.
2025-07-25 Maria
Kaupan arvostelu
Smidigt! :)
2025-07-25 maria
Kaupan arvostelu
2025-07-25 Kim
Kaupan arvostelu
Mycket nöjd med leveransen av växter från er. Fina växter. Dock hade de behövt mer vatten då de färdades ganska långt.