Vi fick först ett meddelande från postnord att lev. skulle ske2 maj.Sedan fick jag ett meddelande om att välja leveransdag i appen.Då blev det den 6:e majHoppas trädet och rosen klarat sig.
2025-05-05 Kristina
Kaupan arvostelu
Bra
2025-05-05
Kaupan arvostelu
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
2025-05-05 Irma Majvor Anita
Kaupan arvostelu
Ser så fram emot att dom ska börja blomma lika fint som på bilderna på er hemsida.Ska bli så roligtTack så mycket för snabb leverans o fina exemplar.
2025-05-05 Monika
Kaupan arvostelu
2025-05-05 Lisa Sofia Caroline
Kaupan arvostelu
Supersmidigt, mycket trevlig personal
2025-05-05 Marita Birgitta Linnéa Forsman
Kaupan arvostelu
2 av 3 plantor va perfekta. Men inte nöjd med hösthallonplantan.