Hej! Tack för leverans, dessvärre fanns tyvärr inte dahliaknölen Cafe au lait med som jag beställt. Ingen annan knöl med heller.
2025-05-16 Ina
Kaupan arvostelu
Smidigt och lätt att beställa, bra leverans, stort utbud av växter.
2025-05-16 Evelina
Kaupan arvostelu
Bra kvalité och smidigt att beställa
2025-05-16
Kaupan arvostelu
Lång leveranstid och vid kontakt (trevlig personal) så uppgav man att varorna skulle skickas under veckan men det gjorde dom inte utan skickades veckan efter