Lite väl långt väntan på leveransm len hag förståe att det är högtryck. Väntar på fler leveranser som car beställda ett par dagar senare, men de cerkar inte vara på gång.
2025-05-19 Marie
Kaupan arvostelu
2025-05-19 Helena
Kaupan arvostelu
Väldigt smidigt att handla här och växterna kommer snabbt och är väl inpackade.