Tog lång tid innan jag fick beställningen. Men ni hörde av er och bad om ursäkt det var fint
2025-05-21 Jc61
Kaupan arvostelu
2025-05-21 Gittan
Kaupan arvostelu
Växterna hade tagit strykn av transporten då kartongen var ihopklämd Vissa var rejält tilltuffsade. Judasträdet var mycket mindre än jag hade läst på beskrivningen.
2025-05-21 Solveig
Kaupan arvostelu
2025-05-21 Martin
Kaupan arvostelu
Bra info och feedback. Något lång väntan från order till lev.
2025-05-21 Anna
Kaupan arvostelu
Bra kundservice vid kontakt gällande leveransen.
2025-05-21 Louise
Kaupan arvostelu
2025-05-21 Helena
Kaupan arvostelu
Har hitintills inte blivit besviken på de varor som jag beställt. Fina plantor, bra paketerade. bra service. Trogen kund,