Kaupan arvostelu
Buskarna skickades på en torsdag och kom fram till postnord på fredagen. De skulle ha levererats av postnord på måndagen. Vi åkte till postnord på fredagen vilket var tur för växterna var väldigt torra. Tveksamt om de hade mått så bra på måndagen.