Mkt trist när man betalar 700:- i frakt och varorna kommer 6dagar senare! Och de håller ej kvaliteten heller…betalade närmare 4000:- för mina varor som jag trodde skulle vara bättre !Dahliakökarna höll däremot måttet😊
2025-05-27 Tommie
Kaupan arvostelu
Mycket nöjd med köpet. Inga problem med leveransen tog några dagar med det var förväntat.
2025-05-27
Kaupan arvostelu
2025-05-27 Cecilia
Kaupan arvostelu
Lätt att handla på hemsidan, bra kommunikation gällande tid för frakt, mm. Även snabbt svar vid mailfråga.