Fina knölar, bra kundtjänst som återkopplar om man behöver kontakt.
2025-06-01 Sture
Kaupan arvostelu
2025-06-01
Kaupan arvostelu
2025-06-01 Helen
Kaupan arvostelu
Tack för att ni kunde styra om leveranstiden så den passade oss bättre. Vi är supernöjda!
2025-06-01
Kaupan arvostelu
2025-06-01 Eva
Kaupan arvostelu
2025-05-31
Kaupan arvostelu
lång leveranstid
2025-05-31 Yvonne
Kaupan arvostelu
2025-05-31 Åke
Kaupan arvostelu
Köpet fungerat bra. Har saknat lite leveransinfokontakt då det tagit några veckor och jag undrat, som första gångskund, om det är en seriös leverantör. Slutet gott allt på plats, Tummen upp!!!