Alltid jättefräscha plantor från er, har redan en ny order inne.
2025-06-11 Carina
Kaupan arvostelu
Lång leveranstid
2025-06-11 Helene
Kaupan arvostelu
2025-06-11 Eva Birgitta
Kaupan arvostelu
2025-06-11 Eva Birgitta
Kaupan arvostelu
2025-06-11
Kaupan arvostelu
Var väldigt lång leveranstid - är inte ok att skicka precis innan långhelg. Då fick ju växterna vänta länge innan de kom fram. Posten delar ju inte ut varje dag.