Fick en felleverans en luktpion istället för en itoh men fick en ny utan krångel, Bra service.
2025-07-05
Kaupan arvostelu
Bra
2025-07-04
Kaupan arvostelu
Mycket nöjd.
2025-07-04 Eva
Kaupan arvostelu
2025-07-04 Marianne Viola
Kaupan arvostelu
Bra sortiment att välja på och lätt att hitta det jag sökte efter. Snabb och bra affär.
2025-07-04 Sofi
Kaupan arvostelu
Så bra att det syns tedan från start vilket utlämningsställe det blir, så irriterande när man får ett paket till utlämningsställe som man inte vill åka till. Toppen!
2025-07-04
Kaupan arvostelu
2025-07-04 Emma
Kaupan arvostelu
Väldigt bra bemötande när jag behövde ändra i beställningen och skjuta upp leveransen.