Allt gick smidigt men det tog några dagar innan paketet skickades. Alla tre växter var fina och hade klarat transporten väl.
2025-07-22 Ann-charlotte
Kaupan arvostelu
Det tog lång tid att få växterna. Två burkar var det inte växter i Leveransen var inte hanterad på ett bra sätt. Det fanns inget vatten kvar i burkarna utan det låg i påsarna.
2025-07-22 Ingvar
Kaupan arvostelu
Enkel beställning och snabb leverans, kanske borde man väntat att skicka den tills väderutsikten varit fördelaktigare
2025-07-22
Kaupan arvostelu
2025-07-22 Rasmus
Kaupan arvostelu
För lång leveranstid. Några skadade varor, som jag dock fick lite rabatt på.
2025-07-22 Rasmus
Kaupan arvostelu
2025-07-21 Stina
Kaupan arvostelu
2025-07-21 Åsa Katharina
Kaupan arvostelu
Jag uppskattar kundservicen. Snabba svar och vid reklamation kommer svar och pengar direkt. Känns tryggt att handla hos Cramers