Som ny kund har jag haft en överlag positiv upplevelse med snabb leverans och högkvalitativa plantor, och jag planerar att handla perenner igen nästa säsong.
2025-07-30 Mona
Kaupan arvostelu
2025-07-30 Helene
Kaupan arvostelu
2025-07-29 Fredrik
Kaupan arvostelu
Generellt ganska små plantor, men verkar vitala och av god kvalitet