Fina växter so far. Lite snabbare leverans och det hade blivit full pott.
2025-08-01 Göran
Kaupan arvostelu
Mycket bra
2025-08-01 Angelica
Kaupan arvostelu
Lätt att beställa
2025-08-01 Gun
Kaupan arvostelu
2025-07-31 Ljiljana
Kaupan arvostelu
2025-07-31 Irene
Kaupan arvostelu
Alla varor var toppenfina kommer köpa mer varor från er
2025-07-31 Thin
Kaupan arvostelu
Med tanke på priset som ändå är aningen högre så är jag besviken denna gången. Jag har märkt att när det skickad från torsvik är det inte lika bra produkter