Bra och tydlig hemsida, fina och välpaketerade växter. Toppen!
2025-09-01 NINA
Kaupan arvostelu
Det gick inte riktigt så snabbt att få de levererade som hemsidan skrivit men det var ändå ok. Jättefina plantor som kom så fint förpackade.
2025-09-01 Birgitta
Kaupan arvostelu
Själva köpet och servicen var utmärkt.
2025-09-01
Kaupan arvostelu
2025-08-31 Kristina
Kaupan arvostelu
Otroligt bra service och trevlig personal på kundtjänst! Rekommenderar varmt!
2025-08-31 Danny
Kaupan arvostelu
Enkelt att köpa. Rimlig fraktkostnad. Alltid bra plantor som levereras
2025-08-30
Kaupan arvostelu
2025-08-30 Diana
Kaupan arvostelu
2025-08-30 Lena
Kaupan arvostelu
Väldigt fina växter,välpaketerat utan att vara skrymmande!
2025-08-29 Christina
Kaupan arvostelu
Uppskattar förutom kvaliteten på levererad vara också den hjälp jag fått via kundservice och trädgårdsmästare. Kommer varmt rekommendera er och också nu bli kund framöver när det ska beställas mer.