Kaupan arvostelu
Kontaktade kundtjänst med frågor inför beställningen och blev och blev mycket trevligt bemött! Stort, fint urval av perenner!!
Mitt missnöje uppkom när kartongen öppnades efter leverans med benmjöl o stark doft. Detta blev extra tidskrävande att ta hand om.
Detta har jag dock inte framfört till kundtjänst.
För övrigt nöjd!